tisdag 1 december 2009

December.....

Jaha...första december och ute regnar det...men vad gör väl det när man ändå är sjuk. Det är väl en himla tur att man kan se alla avsnitt av the hills och the city på mtvs hemsida annars skulle man nog dö av trisstess. Bara för att jag var så rastlös och kände mig så rik(första dagarna efter löning) så var jag lite impulsiv och beställde en ny kamera som pappa rekomenderat. Hoppas på att det är snabb leverans....då kommer det bli kvalité på bilderna här kan jag lova....och förhoppningsvis blir de lite fler också....så se upp mina vänner och vänj er med att få en kamera upptryckt i nyllet en tid framöver.

Nä nu ska jag ta och fortsätta läsa min bok som jag faktiskt har haft ro nog att plöja......

1 kommentar:

  1. Va?? Finns the hills ute nu??? Varför saa du inte det?... här ska kollas! /Mirre

    SvaraRadera