lördag 19 december 2009

God morgon huvudvärk.....har redan svept i mig tre stora latteglas med oboy. Anade hur det skulle bli när jag inhandlade det där jäkla bruna giftet, man blir ju besatt! Om en timme kommer pappa på en liten visit och här ser det ut som en krigszon....
Kvällen började jättebra hemma igår, sen svajade det lite i mitten men sen blev det ett galet bra avslut!

Några lärdomar vi drog i går:
  • Man bör inte dricka utan att äta(ett klassiskt misstag)
  • Det är onödigt att köpa den sista drinken precis innan man ska gå hem.
  • När det är 14 minusgrader ute och klockan är tre på natten vill alla åka taxi.
  • Man ska inte missförstå varandra när man dricker....

Hoppas ni lärde er nåt nu....jag återkommer när jag känner mig hel igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar