måndag 28 december 2009


Tillbaka på hemmaplan igen, med blandade känslor som vanligt! Har sovit halva eftermiddan och packat upp(som för övrigt tog en evighet) och nu ligger tvätten i maskinen och magen kurrar. Så svårt att veta vad man ska äta efter nästan en veckas frosseri, är inte sugen på nån ting men ändå smyger sig ju hungern på! Det får nog bli nåt enkelt.


Igår var vi på bio och såg den sista delen av "millenium" triologin, så jäkla bra den sista filmen var. Hade låga förväntningar men blev verkligen positivt överraskad! Just nu är jag lite smått kär i Lisbet salander, hon är ju så sjukt het! Det lustiga är att jag såg ut ungefär som henne i 15 årsåldern när jag hade min synth, svartrocksperiod. Fast okej inte riktigt lika snygg får jag väl erkänna!


Ikväll ska jag passa på att bara vila för resten av veckan är redan fullbokad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar