tisdag 22 december 2009

Jul 2007

puh stressig dag....varför göra saker i tid när man kan vänta ända in i det sista? Blir mer spännande så. Nu har jag bockat av allt på min "göra" lista, bakat, packat, gjort fint åt fiskarna, slagit in julklappar, lagat mat och ätit upp den, fixat naglarna, laddat allt som behöver laddas och slutligen däckat i soffan. Sista jobbdagen i morgon(tänker inte lyfta ett finger) och sen blir det härliga 11 dagars ledighet.....




Saker som snurrar i mitt huvud just nu






  • Vad sjutton ska jag ha på mig på nyår?


  • Vem ska mata fiskarna när vi är borta?


  • Ska jag våga göra helarmstatueringen jag drömmer om, eller ska jag hålla mig till det småskaliga?


  • Har jag verkligen packat ner allt jag behöver?


  • Ska jag värma lite glögg eller satsa på sömn?


  • Kommer jag dö lite grann av lycka när vi provsmakar skinkan i morgonkväll?


Ja djupare än så blir det inte för i dag...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar