tisdag 8 december 2009

Funderingar som funnits i mitt huvud i dag.....

Varför mår jag illa av nougatpralinerna i paradisasken trots att jag egentligen gillar dem?

Skulle jag verkligen kunna köra bil, tänk om jag får nåt i ögat och måste blunda en stund, eller om min lins hamnar snett?

När är man egentligen vuxen? Var jag vuxen i dag när vi storhandlade och hade med egna tygkassar och scannade varorna....ellet är jag bara jävligt tråkig?

Vad skulle jag göra utan Mirre på jobbet? Tänk om hon försvann, gick upp i rök! Jag skulle gråta floder....

Varför luktar sopor så illa?(jag höll på att få en hjärtattack inne i soprummet på jobbet)

Vad ska jag göra ikväll? Är det nåt på tv? ska jag dricka glögg eller gå och lägga mig tidigt?


Ja det var ett utdrag ur min hårt arbetande hjärna, en del tankar censurerade jag bort(förmodligen de som hade varit smaskigast att läsa om, men som jag omöjligt kan dela med mig av)

Hoppas ni får en fin tisdagskväll mina vänner......

1 kommentar:

  1. Jag skulle gräva ner mig i en grop om du försvann från jobbet! /Mirre

    SvaraRadera