onsdag 16 december 2009

En onsdag....


Jaha och vad ska man göra i dag då tänkte jag när Siv plötsligt drog med mig på nån slags utförsäljning med diverse knasiga, halvbra och ganska användbara grejer. Trots att jag är en ökänd storshoppare kom jag endast hem med en påse möbeltassar(för vem sjutton behöver inte det liksom) och något som någon knasig människa valt att kalla "flockvante". Är det nån som kan gissa vad det är, utan att fråga Siv eller googla?


På jobbet var det ta mig sjutton en av de bästa dagarna på länge....har gjort pärlplattor, softat och framförallt åkt stjärtlapp i en urfin snödriva....så jädra grymt!!!!!!! Kände mig som fem år igen, pirr i magen och rosiga kinder. Inga problem eller orosmoln hängandes över huvet. Jag tror alla behöver sig en omgång med snölek med jämna mellanrum för att känna att man lever. Det enda som saknades var den varma chokladen och limpmackorna med ost.


Nu ska jag fördriva kvällen med diverse nödvändiga sysslor och sen äta min väldoftande fiskgratäng som står i ugnen........




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar