söndag 6 december 2009

Lördag.......

Vilken riktigt trevlig fest det blev hos Mats & Zandra....... Hade tänkt mig en fotokavalkad under kvällen men dum(som jag är ibland men inte allt för ofta) så hade jag inget minneskort i kameran så det blev bara ett par godbitar. Förövrigt tycker jag de här bilderna är galet missvisande....jag tror det finns andra som har bildbevis på att kvällen inte alls var så här lugn och städad....speciellt inte efter "blåbärssoppsdrinkarna". Och när singstar åkte fram var det endsat de "modigaste" som stannade och fajtades. Nu har jag nyss intagit sibyllakäk och har en lätt och fin magont.......okej nu blir det inte mer för i dag, so long


En(läs flera) liten(de var rätt stora) fördrink hos oss
Mats kan byta hårdrockslåtar utan att titta.....

Lite blåbärssoppa.........


Lugna och fina i soffan.....



Sen sa Siv nåt riktigt kul!!! Eller???




Siv skryter lite med sina "vapenkunskaper"


Puss puss.....

Ja vi tar en till för jag tyckte vi var rätt heta.....















2 kommentarer:

  1. Vi va gryyyyymt heta!!!! Blä för blåbärssoppa,,,!!!

    SvaraRadera
  2. Hotta brudar! =) Jag såg nyss bevis på att ni inte alls var städade, rätt stökiga! ;)/Mirre

    SvaraRadera