lördag 12 december 2009

Helt ärligt....


i dag är det en riktig skitdag! Japp så var det sagt. Det tråkigaste med detta är att det egentligen inte finns nån anledning. Eller jo anledningar finns det alltid men dessa gör sig gällande även andra dagar. Det är svårt att sätta fingret på det men man känner redan när man vaknar...att det bara känns oroväckande dåligt! Jag blir sur över att en fin lördag går till spillo pga skit men jag vet också att ingen eller inget kan få mig på andra tankar. Jag är inte bara sur och arg, jag är envis också! Om jag hade lite mer mod och vågade lika mycket som jag inbillar mig....skulle jag sälja allt jag äger och dra i morgon! Jag vill bort till värme, nya platser och spännande saker. Jag är inte gjord för att leva tråkliv i ett kallt land, var är spontaniteten, glädjen, äventyren? Ja inte vet jag! Eftersom jag är en feg jäkel trots allt sätter jag mig med armarna i kors och väntar på att någon rycker tag i mig och tar mig med på äventyr........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar