måndag 30 november 2009

Inte som jag vill.....

Drömmer mig bort till varmare härligare tider......
Jobba lugnt min bästa........



Är hemma i dag och kurerar mig lite....har varit lite småhängig hela helgen och känner att jag inte är så pigg som jag borde vara för att orka en hel dag på jobbet. Gick upp vid halv sju imorse och började försöka göra mig iordning, kände mig rätt okej till en början men sen tog det stopp. Hur jäkla tråkigt det än känns så är det bara att inse fakta, är man sjuk så är man. Men det känns som att det inte var så länge sen och det gör mig opepp. Hatar alla typer av tillstånd som jag inte har kontroll över, jag har liksom varken tid eller lust att vara hemma. Man får väl göra det bästa av situationen och passa på att se lite filmer och läsa mina nya böcker.....bara jag är frisk till helgen för då är det både julfest med jobbet och inflyttningsfest......håll tummarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar