torsdag 24 december 2009

God morgon julafton! Ser ljust ut för en fortsatt lyckad julstämning med massor av snö, mat, julöl, spel mm. Igår blev det obligatorisk skinkmacka, buzz, singstar och "chicke". Mycket trevlig kväll, speciellt eftersom jag vann! Har ju lite svårt för att förlora, även om jag inte visar det lika tydligt som vissa andra jag känner(ni som vill tar åt er men jag har i alla fall inte nämnt några namn). I dag står dubbla julbord på schemat....och i dag ska jag nog hålla mig till julmusten mestadels så jag orkar med den näst bästa dagen under helgen, juldagen! Nu längtar jag efter katter och min äkta man, sen är familjen komplett!

Ha en riktigt god jul alla!

2 kommentarer:

  1. Jag tar verkligen inte åt mej iallafall,,,,!!!! =) Lite besviken att jag och R inte räknas med i dem kompletta familjen, men ok jag köper det så här i juletid! Ha så skoj imorrn!! pöss pöss!!

    SvaraRadera
  2. men siv...ni räknas! Ibland måste man bara inse fakta att man inte kan få alla hos sig samtidigt:)

    SvaraRadera