onsdag 2 december 2009

Vinter...eller?


God morgon alla stackars arbetande människor...i morgon är jag förhoppningsvis en av er igen. När jag vaknade såg jag att det fanns nåt på marken som skulle kunna liknas vid snö, eller möjligtvis frost. Det såg hur som helst vintrigt ut och det gjorde mig glad! Så lustigt att man är sjuk i tre dagar och sen helt plötsligt är det vinter nästa gång man sticker näsan utanför dörren, Trots min glädje skapar det ju ändå vissa problem....jag har t.ex. inga varma skor(vill inte återigen frysa sönder tårna i mina converse med knappt existerande sula) jag har heller ingen varm och mysig halsduk och inga varma vantar......oj oj oj vilken billig ursäkt för att få gå ner på stan och shoppa lite. Där lurade jag ingen, inte ens mig själv. Men hur som helst har jag faktiskt rensat i klädkammarn vilket innebär att då får jag köpa lite nya saker...så det så! Nu ska jag ta en riktigt stor kopp kaffe och sen ska jag se om jag orkar skapa vidare på min målning som ska hänga ovanför pianot.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar