torsdag 10 december 2009

Ett foto i timmen(ca)

07.00 Frukost=te i stora mängder för den illavarslande känslan i min hals

08.00 Är på jobbet och myser till det lite innan alla nissarna kommer

09.00 Känner mig lite småtrött och suddig
11.00 Efter luciaträning i parken är det dags för lite "nobellunch"
12.00 Dags att vila kropp och knopp en stund....då behövs en hel del kaffe
Roligare än så här blir det inte i schyffet=personalrum
14.00 På personaltoan...jag kanske inte behöver redogöra för vad jag gjorde där...
16.00 Bye bye nu cyklar jag hemåt........
Ah...äntligen hemma...
17.00 en omgång på spikmattan=sömn

Inte lätt att slita sig när man har så här mysigt

18.00 Dags för käk, slapp i dag så det blev detta......




Ja så såg den dagen ut.......



4 kommentarer:

  1. Måste bara säga att din frisyr är sååå fin! =)

    SvaraRadera
  2. Nån som e glad i sin nya kamera månntro??!!! =) Puss!!

    SvaraRadera