onsdag 13 januari 2010


Tralalalalaaaaa....börjar äntligen må lite bättre nu! Kanske inte 100 men 67 i alla fall. Får se vad farbror(tant) doktorn säger i morgon...är det inget livshotande borde det väl inte vara nån omöjlighet att jobba på fredag i alla fall. Lite lagom så där, en dags arbetsvecka, skulle inte ha nåt emot att ha det för jämnan!

Har suttit hela dagen och tittat på resor till Thailand.....åh säger jag bara! Har i alla fall lärt mig att man ska åka till den östra delen om man åker på sommaren, annars riskerar man att hamna mitt i regnperioden. Öarna jag föll mest för var Koh samui och Koh phangan, dit är det tydligen ganska safe att åka under sommaren.... är det nån som kikar in här ibland och har nån erfarenhet av Thailand(vad som helst) så dela gärna med er! Information direkt från någon känns mycket bättre än att sitta på nätet och sålla bland alla- "det här är det bäst bästa nånsin", allt kan ju inte var det bästa! Fattar ju tilll och med en naiv optimist som jag. Men hur som helst...det var allt för nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar