torsdag 21 januari 2010


Åh...trök! Jag har ätit, diskat efter mig, kollat på tv, läst bloggar, gosat med katterna, och legat på spikmattan och sovit....och klockan är bara sju! Va sjutton ska jag göra med resten av kvällen då??? Egentligen är jag sjukt trött men vill inte kasta bort den lilla fritid man har på att bara sova, dessutom är jag så rastlös...

I morn blir det i alla fall bio med mirre och neil...snabba cash ska vi se! Ska överrasska karln eftersom han överrasskade mig häromdan. Sen vill jag se Avatar också, men 3D biljetterna verkar ju vara slutsålda flera dagar i förväg, om man inte vill sitta på rad ett längst ut, och inte brevid varandra...ingen hit med andra ord. Ja men om nån har nåt tips på vad jag kan hitta på för skoj resten av kvällen så tveka inte att dela med er!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar