onsdag 27 januari 2010

blääää

Den galna snöyran som valde att dyka upp som gubben i lådan gjorde att jag inte kunde(orkade) ta mig till friskis och köpa träningskort i dag. Jag som var så pepp och så gärna ville träna....
Har också en riktig "fulperiod" för tillfället och stör mig på allt...håret är skit, min hy är skit, mina naglar är megaskit(glöm vad jag sagt tidigare, gör inte nagelförstärkning, bara skit rent ut sagt) och jag känner mig som en slö degklump.... För en lätt utseendefixerad person som jag innebär detta att jag verkligen inte känner mig på topp just nu!!!!! Men men det är bara att vänta ut "skiten" och ta nya tag...kanske bara ska raka av mig håret rent av....eller näe. Nu svamlar jag bara....ser i alla fall mycket fram emot fredag när jag och siv ska köra räkfrossa, love it! Nu blir det Robinson

1 kommentar:

  1. Men vad har hänt med nailsen??? Får dra storyn på fredag. Det är det bästa med räkfrossa, man har ju så mkt skaltid att det blir mkt prata!!! =)

    SvaraRadera