söndag 10 januari 2010


God fm för tillfället sitter jag och knarkar halstabletter och dricker mängder av te.

Mitt mantra för dagen är: jag mår bra, jag är inte sjuk! Jag är frisk men jag har bara lite ont i halsen. Jag kan omöjligt vara sjuk, det finns inte en chans, i morn är det måndag och jag ska inte vara hemma från jobbet, jag mår ju bra! Om man intalar sig själv något riktigt ordentligt då tror jag det slår in. allt i livet är bara psykiskt och kan du erövra dina egna tankar och styra dem i din riktning så kan du fasiken göra vad som helst. Okej nog om detta.




3 kommentarer:

  1. Jag intalar mig också att du inte är sjuk..." hon är inte sjuk, hon blir frisk inatt" Kram till slembollen /Mirre

    SvaraRadera
  2. Krya på dig vännen! Se till att bli frisk snart så att vi kan dra igång med träningen. =)

    SvaraRadera
  3. ja precis min tanke...en natts sömn botar allt! I wish

    SvaraRadera