lördag 23 januari 2010

Den här killen är verkligen hur grym som helst...

Snabba cash igår var riktigt grym faktiskt....svenska filmer brukar ofta göra mig besviken, men inte den här gången! Ett litet minus var att jag mådde illa halva filmen pga mycket suspekt kinamat som vi åt innan(jag har ju sagt till mig själv hundra gånger att inte äta kinamat-buffé, det slutar aldrig bra och det är så jädra ofräscht när man tänker till.) Dessutom satt vi rätt långt fram så en liten nackskada ådrog jag mig....men som sagt helt klart värt ändå!

I dag ska vi träffa F syrra som är här på en liten snabbvisit från Norge....och ikväll bär det av till Fornby för lite spelkväll...eller mycket hoppas jag ju på såklart! Nu ska jag in och störa min man så han vaknar, skittrist att vara uppe själv....ha en fin lördag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar