fredag 15 januari 2010

För en lyckad kväll...







Gick ju galant att jobba de få timmarna i dag...och vilket tålamod man hade...oj oj oj tänk om man kunde behålla den känslan några veckor fram över. Ska verkligen göra mitt bästa! Gick en runda på stan sen, köpte allergimedicin för 400 spänn och sen var det slut på det roliga. När jag kom hem stötte jag ihop med Dess vid brevlådorna så vi tog lite kaffe och snackade lite. Sen drog vi till Gränby och införskaffade lite förnödenheter för en "svull" kväll. Är inne på andra filmen för kvällen(ingen storfavorit med tanke på att jag skriver samtidigt) men två filmer till väntar så jag har lite högre förhoppningar på dem.... så nu ska jag återgå till mina skumbananer, cheez cruncherz och nässpray! Trevlig kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar