måndag 4 januari 2010


Första jobbdagen i dag...två vuxna och två barn! Ganska lagom om jag får säga det själv. Fick en massa gjort i alla fall, käkade (mer fika för den där fjuttiga mackan mättade inte min mage i alla fall) på Barista, beställde massa grejer, snick snackade, fikade Miriams "jättebulle", åkte till Ikea och shoppade loss till jobbet, käkade korv, åkte tillbaka till jobbet och piffade och spiffade till klockan slog sju och då var det dags att ge upp för dagen.


Är galet trött nu eftersom jag trotsade min sovtid i går och tittade på star wars episode III till kl ett. Men det var ju såååå värt det! Finns inga filmer jag älskar så mycket, jag är verkligen en riktig star wars nörd. Ibland smyger jag runt i leksaksaffärerna och dreglar över star wars- lego, figurer och annat. Nu ska jag ta och vila ögonen en stund...i morn måste jag gå upp halv sex, hua!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar