onsdag 6 januari 2010

En onsdag i bilder...

10.00 Dagen börjas alltid med kaffe...

11.00 Ett vinnande frukostkoncept, tre wasa husman, en med ost, två med skinka och senap + en stor latte! En dag kan aldrig börja bättre.


12.00 Okej, dags att rycka upp sig lite och se världen igen...
13.00 Lite lätt tillfixning för en dag inomhus...

14.00 Lunch...potatisplättar med lingonsylt

15.00 Dags att göra lite fint till fiskarna...

Den här "grunkan" är det enda som behövs

16.00 Kaffe.....ljus behövdes för både stämning och värme
sen spelade vi scrabble...

Bästa ordet som jag inte fick använda....
ett annat trevligt ord som jag inte fick användning för

Så här såg det ut när det var slut...

Skit också...jag förlorade med 9poäng...riktig rysare på slutet...

18.00 Dags för middag, fisk i foliepaket. Torsk till mig och lax till F.

Lång väntan på att foliepaketen ska bli klara när det kurrar i magen...



19.00 Smarrig mat blev det(godare än vad den ser ut att vara) med ett glas vitt till...
Mycket härlig och avkopplande dag, och jag behövde inte ens gå ut! Nu ska vi spela lite till eller se en film. Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar