måndag 11 januari 2010

Okej min tankekraft räckte inte ända fram, så då sitter man här igen då och snörvlar, huvudet dunkar och halsen känns som sandpapper. Det är inte kul! Det är i alla fall tur att man har två pälsbebisar här hemma som gärna myser och vilar hela dan. På torsdag ska jag till läkarn och ta prover och se om det är nåt fel på mig(immunförsvaret) eller om jag bara har en jädra otur. Vet att jag har tagit såna prover förut när jag var mycket sjuk men att allt såg bra ut. Jag vill alltid veta orsaken till saker och ting, hatar när jag inte får svar på mina frågor eller när det inte finns en klar orsak. Men jag håller tummarna för att jag får nån vettig förklaring. Tänker också på mina stackars kollegor på jobbet, jag ville så gärna jobba den här veckan. Hade sett fram emot att träffa alla igen! Nu ska jag titta på lite galna människor som opererar sig till vansinne på tv.

So long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar