tisdag 10 november 2009

??????????????????????????????????????????????

Bästa helgen på länge med mina underbara.....Ma, Pa och Jen, varför ses vi inte oftare???Det är ju verkligen helt galet! När jag har varit "hemma" är det så svårt att åka "hem" igen, mitt hjärta slits i bitar. Jag vill vara här och jag vill vara där! Varför kan inte alla jag älskar vara på samma ställe???? Jag är inne i en sån grubbelperiod, och jag vill ifrågasätta allt och ändra på allt. Samtidigt vill jag bara att allt ska flyta på och vara som vanligt....... och nej jag är inte schizofren, jag har bara drabbats av "grubbelsjukan"

Eftersom jag mot min vilja är så dålig på att höra av mig till min bästa lill sis så vill jag bara säga(om du läser det här) att jag älskar dig mest av allt och tänker på dig varje dag.....glöm aldrig bort det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar