fredag 27 november 2009

Tonight.....


ikväll blir det klassiskt fredagsmys med tacos...Idol....och soffhäng! Känner att en förkylning börjar smyga sig på så det blir nog till att pimpla lite honungsvatten också. New moon igår var ju så grym..givetvis inte lika bra som första filmen, men så är ju fallet alltid! Inte för att jag går på bio allt för ofta så jag ska inte påstå att jag har bäst koll men visst finns det väl vissa oskrivna regler som man bör följa??? Får man t.ex. prata oavbrutet, smaska som en galning, ha intima pargräl, gnugga kroppsdelar mot andra, skratta på opassande ställen, och så vidare.....

Paret som satt till höger om mig sänkte verkligen stämningen med sitt opassande beteende! Glömde jag förressten säga att kvinnan drack sjuka mängder energidryck under hela filmen vilket fick henne att rycka lite småstissigt....ja herregud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar