onsdag 4 november 2009

Tre i rad


Jaha då var det 3.e kvällen som man var allena då. Är van att ha karln hemma och att vi alltid ses varje dag. Nu ses vi kl 1 på natten då han pussar mig godnatt(fast då är jag knappt vid medvetande) sen ses vi när jag pussar honom hejdå vid 8 tiden på morgonen(då är han inte alls vid medvetande). Därför sker kommunikationen för tillfället via sms och fina lappar på köksbänken. På ett sätt känns det bra men på ett annat sätt konstigt. Nästa vecka blir det dock "vanlig" vecka så då får vi fokusera extra mycket på varann. Ett plus är att jag kan vara hur tråkig jag vill, jag kan kolla på tv, sitta vid datorn, lyssna på musik och tvätta samtidigt utan att det stör någon, jag älskar att göra massa saker samtidigt eftersom det sparar tid och för att det inte finns nån risk för att det blir långtråkigt........

1 kommentar:

  1. Åh va fin bild på er!!! Man kanske skulle önska att R jobba kväll ibland, jag äääälskar nämligen gulliga lappar på diskbänken,,,eller kylen!!! =)

    SvaraRadera