söndag 22 november 2009

"Gör själv"

Efter att jag hade upptäckt att jag kunde öppna en smyckesaffär med alla mina pinaler så satte jag mig ner och funderade vad jag skulle göra av alla grejer. Jag beslutade mig för att vara lite kreativ(något jag älskar mest av allt!) Så här kommer lite tips på hur man kan göra nåt fint med sina smycken, samtidigt som det blir ordning och reda(löning på fredag)
oj va klämkäck jag känner mig i dag.........


Armbandshållare: man tar en lång papprulle och delar den i tre delar(om man har många armband) Jag använde såg och kökskniv, rent ut livsfarligt var det........ sen tog jag gammal tapet som jag gillar och klädde in rullarna med hjälp av limstift



Tadaaaaaa så här blev resultatet.......lätt gjort(förutom sågningen) snyggt och sjukt billigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar