lördag 14 november 2009

när det känns......


För en sjukt rastlös person som jag har den här dagen inte börjat särskilt bra! Jag har ett sug i hela kroppen efter att göra nåt samtidigt som jag är så seg och lat, och har så svårt att ta tag i nåt! Jag vill måla, läsa mina nya böcker, se på film, spela tv-spel, men jag har ingen ro att sätta mig och göra det! Jag längtar till nåt men jag vet inte vad....så jobbigt att ha den här känslan. Helst av allt skulle jag nog vilja resa bort ett tag, typ tre månader till nåt varmt avslappnat ställe.......nä jag måste nog rycka upp mig lite, tvinga mig själv att göra nåt, det brukar alltid kännas bättre när man väl kommit igång med nåt. Ikväll vill jag i alla fall gå på bio och se 2012, hoppas den är bra. Jag älskar ju katstrof-filmer så den borde passa mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar