måndag 2 augusti 2010

Thailand-the food&drinks....

godaste pannkakan med nutella...
"medpåköpetfrukt"
är godare än vad den ser ut
bästa maten fanns på stranden....vårrullar...
grillade majskolvar....
med smör...
och massa salt!
räkor i palmblad...
Friterad krabba i mangosås...
min favvodricka som jag kommer sakna...bananfanta....
andra favvon...latte på starbucks....
"kött"
fikastund på terassen med nutellakex(har tyvärr utvecklat ett beroende som inte fanns där förr)
bilden talar för sig själv....
Italienska pizza...helt okej!
Julias Flygfärdkost....
efter snorkling fick vi äta massa olika goda rätter...bla barracuda, friterade grönsaksbollar, skaldjursmojs, kyckling i grön curry...
fruktstund...
nästan alltid pepsistund...
mojjito
strawberry daquairi
bakpotatis är gott när man tröttnar på nudlar och ris...
friterade jätteräkor....mums
dryck från 7/11
godaste glassen på swensens...
F tog en maffig chokladvariant....
och Julia hade chokladkulor på sin...mums
tårtkyl..ja tack
fanns nästan för mycket att välja på...
myskväll med scifikanalen och starbucksgötta
Fredriks favvo....mixade frukter....
jätteräkor...
jag och Siv åt hummer....
de ser fan inte goda ut innan...
lite socker till kaffet någon....
fruktdrinkar is the shit....låt mig presentera, mango, vattenmelon och ananas
Pad-thai....bästa rätten på favvohaket...endast 12 spänn...
mer frukt....
ölen var stoora och goda...
Gulp var en cola som smaka skit...
stackars Siv med sin risiga mage fick hålla sig till bakpotatis denna kväll
Flamberad kyckling i konjak...lite smågott då...
någon åt fish and chips...
ännu en pad-thai om jag inte minns fel....

2 kommentarer:

  1. Ser sjukt jäkla gott ut, hoppas du njöt för snart är vi tillbaka i halvfabrikatträsket! ;)/mirre

    SvaraRadera
  2. Ååååhhhh underbart!!! trots att jag va skitless på thaimat sista tiden så såg den fantastiskt gött ut nu!!! Mer bilder mer bilder!! Om inte annat får vi kolla igenom era och våra när vi ses nästa gång!!!

    SvaraRadera