måndag 30 augusti 2010

Ledig dag...


ja när hade man det sist...det är nu som pluggandet visar sig från sin bästa sida! Däremot har jag minsann inte varit nån latmask bara för att jag råkar vara hemma, har pluggat hela fm. det vill säga skrivit ett pm om en grönsak(det låter rätt töntigt men jag lärde mig en hel del faktiskt) sen åkte jag och F och storhandlade och trots brist på pengar slog jag till på en militärgrön trench som jag spanat in. Jag försvarar mig med att jag faktiskt måste ha en höstjacka..jeansjacka är för kallt på mornarna och duffel är på tok för varmt ett tag till hoppas jag! Det bästa av allt var ändå när jag gick förbi Lagerhaus och såg att ugglelyktan de hade för typ ett år sedan kommit in i butik igen! Det är nog bara F som kan fatta hur besatt jag var av den där jävla lyktan...gick in och fråga varje gång vi var där och har under ett års tid slängt ett getöga in i butiken för att se om den mot förmodan kommit in. Jag blev överlycklig och rafsade åt mig en och gick med bestämda steg mot kassan trots att det fanns ett berg av dem och jag var i princip ensam i butiken...men skönt då kan jag släppa det efter ett års tid i alla fall! Ikväll ska den lysa minsann......

1 kommentar: