lördag 28 augusti 2010

just nu...






Good moorning! Sitter i soffan och vilar ögonen på nyhetsmorgon, snörvlar, nyser och känner mig allmänt seg! Känner att den här jobbiga förkylningen smyger sig på mer och mer...inte för att jag vet om det hjälper man jag har i alla fall svept några glas med c-vitamin och druckit kan jang. Skadar ju inte att testa i alla fall. I går blev det en bowlingsväng med F´s jobb men det blev en tidig kväll som avslutades hemma i soffan med nachos och nakna pistolen på tv...älskade de filmerna när jag va liten men insåg att min humor kanske har utvecklats en liten aning sen dess. I dag ska jag pallra mig till Lina och vara med när hennes nya tillskott i familjen anländer...sen ska jag agera makeupartist på hemmaplan....vad som händer sen får förkylningen avgöra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar