tisdag 24 augusti 2010

back to school...


Ja ni, skolan i dag var ju inte direkt betungande..var där i ca 45 min och fick en hel del info överröst över mig. Jag fick även en grundlig tour i alla kök och liknande. Kände att jag bara ville sätta igång på direkten och "koka ihop" nåt. I morgon ska jag träffa de 29 andra i min klass och så ska jag laga mat! Fi fan va skoj det kommer bli! Tre saker skulle jag lägga på minnet inför morgondagen: ta med bra skor(man ska kunna stå i dem hela dan och dessutom tappa en kastrull på dem...eh okej) ta med ett hänglås, du måste låsa in dina knivar så inte nån snor dem(tydligen vanligt förekommande) och den tredje var...ha inte piercing(okej det blir ju lätt för de har jag ju inte nån, hoppas tatueringar passerar obemärkt?) Nu ska jag ladda med limeté och choklad....

3 kommentarer:

  1. Ska du byta karriär??? Inge mer lärare för dig?

    SvaraRadera
  2. ja precis...har lessnat rejält så nu ger jag mig ut på nya äventyr!!!!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt för dej, helt rätt att byta om du lessnat ur! Lycka till!

    SvaraRadera