torsdag 26 augusti 2010

maten...


ja inte var det här nåt att skryta med....

"Den blivande kocken" var inte less på mat i dag...när jag kom hem gjorde jag tacos, dels var jag sugen på det men kändes också som att jag lite grann var tvungen att gottgöra mig själv för den sorgliga middan jag åstadkom igår...ja ni ser ju själva! Nu väntar jag bara med spänning på när alla kommentarer om att jag skulle kunna bjuda på middag eller göra ditten och datten: nu när du ska bli kock och allt! Jag har så otroligt höga krav på mig själv oavsett vad jag ska göra...efter två dagar hade jag helst viljat vara både såskung och knivmästare. Men den här gången måste jag hejda mig och inse att det kommer ta tiiid...fast vem vill inte va bäst va? Nu när jag har börjat mitt nya liv(som fattig student) ska jag också ta och göra en utseendeförändring, bildbevis på det bjuds det på i morn skulle jag tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar