måndag 2 augusti 2010

En måndag att gilla...


okej då börjar vi dagen efter 5 timmars sömn! ska det va så svårt att sova länge när man har semester...och dessutom inte sovit mer än tre timmar föregående dygn? Ja tydligen! Det är väl bara att köra på ändå antar jag! På agendan i dag står klippning, lite mer tvättning(även om vi tvättade det mesta i Thailand) en fika med Lina och påfyllning av kyl, frys och skafferi. Det är okej med en trökdag(och då räknar jag inte med fikat såklart) för att sen fylla resten av veckan med roligheter. Måste verkligen ta vara på den här sista veckan för sen är det över....ett år till nästa gång. Åhhh ångest! Men den väntar vi med tills på söndag! Eftersom det verkar som om min mobil är stendöd måste jag väl gå på jakt efter en sån också...det lär ju inte bli någon billig historia....tips på nån bra mottages. Nu ska jag äta svensk jäkla frulle...inga bacon så långt ögat kan nå!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar