söndag 17 juli 2011

Lördag på Skansen


Killar som fixar
Sengångare
Älskade lemurerna...skönaste djuren av alla


Mirre kör terapi å klappar snoddas
Lite skärrad efter kanske ;)
Jag klappade spindeln också...å dog lite..fy fan, aldrig igen
glasspaus


Sälen som inte var så sugen på att showa...
vi såg även björnarna, vargar, ugglor mm som jag glömde fota..var för fascinerad där...
Fredrik med sina såpbubblor som han "vann"....inte riktigt lika bra som tigern..men ändå
Vi avsluta dan i Kista galleria med mat och sen slockna jag i soffan kl 10...som ett barn! Så jäklans bra dag med bästa sällskapet!

4 kommentarer:

  1. Vadå "vann", jag VANN dom helt enkelt...! /F

    SvaraRadera
  2. Älskling...jag ville inte behöva säga det: men du drog i ett snöre!!! Puss

    SvaraRadera
  3. Köpte såpbubblor kan man säga att han gjorde... jag köpte toblerone..sjukt dyrt med godis på Skansen!

    SvaraRadera
  4. Haha men jag valde vilket snöre jag skulle dra iiiiiiiiii! Alltså, jag VANN.

    SvaraRadera