torsdag 21 juli 2011

Fjällnora

Jag hade tagit med mig grillpinnar hemifrån men de försvann mystiskt nånstans mellan bilen och grillplatsen...
Med tanke på hur kul vissa tyckte det var att tälja börjar jag misstänka att "nån" gjorde sig av med pinnar med flit...bara en tanke!
Några andra hade kalas med ballonger å Ouzo...dans blev det också
lillpyret missa all action som vanligt...
Det är skitkul att grilla körv...
eller???

Jag glömde min korv på Neils "korvställ"....den blev ledsen
grilla marsmallows är kul...men det är fan en sport att få i sig dem sen
Mirre å Neil(speciellt Neil) tar rätt allvarligt på det här med grillning av marsmallows...man kan tydligen göra väääldigt fel.
Jag gjorde fel ett par gånget(tappa) å Neil han gormade: twirl....å jag snurra som en dåre...
När vi åkte hem var det görfint...synd att man visste att man skulle upp kl 5 dan efter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar