tisdag 19 juli 2011

I dag har jag trott att det har varit måndag hela dan..skönt att det är tisdag istället.... jag har haft en sån där dag då det mesta känns lite jobbigt å segt..ett lätt illamående har haft ett grepp om mig hela dan, men nu ser jag faktiskt fram emot fiskgrytan som står på spisen....

För att göra saker lite roligare ska jag göra Leilas marängswiss till efterrätt(hur fan kan man va sugen på sånt när man mår illa liksom..finns ingen rimlighet i det hela)
Det är farligt att jobba på gränbycentrum....råkade bara slinka in i nån affär på väg till bussen...
och kunde inte motstå riktigt.....

2 kommentarer:

  1. Men åå vilken fin stjärnbody!

    SvaraRadera
  2. Jag har också spanat in den där bodyn. Fick den gråa med svarta stjärnor på av Jessica och matchande svarta byxor med röda stjärnor på knäna. Ska nog slå till på den där också. Så fin! =)

    SvaraRadera