tisdag 12 juli 2011

det hänger på hälsan å håret

Okej i morn ska jag jobba igen..känner mig lite bättre så det är ju bara att testa..synd bara att man måste gå upp 05.00...men som F sa till mig i dag..det är bara 2,5 vecka kvar nu sen är det över. Ja ta mig sjutton, efter dessa 2,5 vecka som just nu känns som en evighet tänker jag minsann aldrig mer gå upp så tidigt, eller jobba en helg heller för den delen. Okej jag kan sträcka mig till att gå upp vid den tiden om det är en lille som är ledsen eller om jag ska få åka till arlanda för en resa eller så. Men inte annars! Ska förresten klippa mig i morn(igen jag vet) men mitt hår växer som satan just nu, och jag tänkte mig lite så här..fast jag vet inte..vad säger ni?

om man ska ha kockmössa får man ha det lite såhär...
annars kan man rufsa till det såhär..
men i bästa fall fixa det såhär...

2 kommentarer:

  1. Stencool friss!! Nu blev jag oxå sugen,,, men men jag vet ju att jag inte pallar kort hår så länge,,,!! Puss!!

    SvaraRadera