lördag 13 mars 2010

Väldigt gammal bild...ha ha(varken jag eller Pita är oss lik)

Jag måste erkänna att jag har lite abstinens efter "the kissarna". F har det garanterat men det vill han inte erkänna! Jag vet inte om det är att jag tror att de inte har det bra, att de saknar oss, att jag saknar dem, eller om det bara är en fix ide´? Jag menar en natt....det har jag ju varit borta från dem förut! Men det är kanske mer känslan av att inte ha kontroll som är grejen! Hursomhelst är det bra träning för oss båda....dessutom vet jag att Olle garanterat gör ett utmärkt jobb!!! Nu ska jag väcka liv i min sambo...vaknade tidigt i dag och passade på att äta frukost med mamma som skulle iväg och jobba en sväng...Ha en fin lördag allihop!!! Vem ska man hejja på ikväll förressten? Tipsa!

3 kommentarer:

  1. Shit jag trodde jag var Jennie!! Att du har haft så långt år,,,,!! Inga abstinens efter oss,,,??!! Ha ha!!

    Puss!!

    SvaraRadera
  2. Jo alltid Darling! Saknar er för jämnan!!!!

    SvaraRadera