onsdag 10 mars 2010


Om jag tyckte att det var en jobbig dag igår fick jag verkligen ett uppvaknande i dag!

Den hemskaste människan i universum är tillbaka......jag vet att jag inte får säga det men han är en jävla f...a! De som känner mig vet att jag sällan blir arg på folk och att jag har lätt för att tycka om de flesta! Men den här människan driver mig till vansinne...han är respektlös, slemmig, elak, lömsk, psykopat osv.....Så i dag då har jag bråkat..mot min vilja! Jag vägrar att vika mig, jag måste stå upp för mig själv oavsett....jag ska se till att ingen sätter sig på mig(inte för att nån lyckats hittils) Nu ska jag försöka lugna ner mig(vilket kommer bli jäkligt svårt) Ska försöka att inte låta honom inverka på min fritid! Go kväll allihop och glöm inte bort att stå upp för er själva...vad det än gäller!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar