torsdag 11 mars 2010

Hairy scary....

Ingen av de här frisyrerna har jag nu...men de här är några av mina favoriter.......






Åhhh jag bara älskar min frisör....hon är så jädra klockren! Hon förstår alltid hur jag vill ha det(trots att jag kan vara lite luddig), hon är grymt skicklig och snabb! Därför kan jag lätt ha överseende med att hon alltid är sen och jag får vänta. I dag hade de en känd sångerska från USA där som skulle fixas inför en konsert i kväll, det var väldigt spännande!!! Min frisör var tvungen att springa iväg och konsultera ibland, och sångerskans manager sprang runt som en yr höna och hämtade cola, sprang fram och tillbaka, ringde.....jag vill också ha nån som hämtar cola åt mig!!! Förtjänar jag inte det med mitt slitiga jobb kanske? Ja ja nog om det! Nu ska det drickas te och kollas på Ewan(har abstinens) I morgon drar vi till viken....

2 kommentarer:

  1. Fin du är i alla dessa hårfärger. =) Förstår inte hur du kan va så snygg i håret jämt. Man blir ju avis! =P

    SvaraRadera
  2. Tack darling!!! Du är ju själv lika snygg!!!!!!Puss

    SvaraRadera