söndag 28 mars 2010

Lördagen började med matning av fiskar och mys med katt
sen blev det "marilyn" frukost för min del
Jag och F tog en runda på stan för att inhandla lite nödvändigheter
En snygg jeansväst fick också följa med hem...
På kvällen kom Mirre hem till mig....vi piffade, åt mat och drack vin! Efter det drog vi på tjejfest hos siv och sen blev det utgång! Har inga bilder på det eftersom kameran aldrig får plats i mina "partyväskor" Så nu gott folk fick jag en anledning att köpa en sån!!! Kan ju inte strunta i att fota...för bildbevis vill ni väl ha?

Har just kollat klart Hajen 3....vilka specialeffekter de kunde skryta med 1983...not! Höll på att garva ihjäl mig! Soffläget fortsätter! Ha en fin dag alla!

1 kommentar:

  1. jaaaa vi vill ha bildbevis. Du måste skaffa väska!!!!!!

    SvaraRadera