fredag 26 mars 2010


Sitter här och hungrar och väntar på att vi ska komma iväg och äta på tavernan.....då hann jag med att störa mig lite på vårens frisyrtrender(är det nåt som ligger mig varmt om hjärtat så är det ju hår)

Dessa fyra bilder ovan är de som speglar de nya trenderna 2010! Tre av fyra bilder kräver långt välvårdat(ganska tråkigt) hår. En korthårig frisyr har de skrapat fram....typ inte en på miljonen som skulle kunna bära upp den om de så ville! Det enda jag kan ge lite positiv cred till är den röda hårfärgen, som iofs är ganska slätstruken den också....Ok inspiration för massan(om ens det) men ledande trender tycker jag knappast det är.....bah

2 kommentarer:

  1. Nej, tyvärr är det ju så att vi med kort hår får komma på eget eller så får man ha en bra frisör med många bra idéer.

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen....tråkigt med folk som är fega också och aldrig vågar prova nåt nytt! Vad ska hända liksom. Hår växer ju ut.......

    SvaraRadera