lördag 6 februari 2010

Kanon lördag...

Jag och mamma tog bilen och gav oss i väg på en shoppingrunda på fm. Först blev det fika hos Jennie på marangoni...sen åkte vi till valbo och brände pengar som vi inte hade...På em. mötte jag och F upp pappa och Mange för lite bowling...det gick så där!
Fredrik laddar för fullt....
Nöjd med sin strike....

Jag hade inte en aning om att jag ser ut som en ko när jag bowlar...intressant!


Grabbarna....

Pappa laddar...

Det går hyfsat den här gången...men han vinner ändå överlägset!

Mange kör en speciell stil...långt till vänster och med skruv

Notera tavlan...ha ha

Men sen så.....
Jag förlorade men är lika glad ändå....nu ska vi käka wok och kolla på melodifestivalen! Har noll koll på vilka som är med...men det finns väl inget bättre antar jag!
Ha en fin lördagkväll gott folk!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar