lördag 13 februari 2010

Drömmar....



En natt när jag var dödstrött och bara ville sova så frågade F mig(som var pigg, klarvaken och pratsugen) : Vad är dina drömmar? Vad blir du glad av? På riktigt! Herregud tänkte jag...låt mig sova...jag orkar inte! Mitt svar blev därför: Näe inget speciellt...jag är nöjd!!! Sen somnade jag.




När jag åt frukost nästa morgon började jag tänka på vad han sagt...jag tog fram papper och penna och började göra en lista....


Mina drömmar:

  • Driva ett eget företag med familj/vänner
  • Bo i ett varmt land
  • Att alla mina nära och kära är friska och lyckliga
  • Att vara frisk, vältränad så att jag orkar genomföra alla ideér och utnyttja min kreativitet
  • Resa och upptäcka världen...
  • Ta körkort och Mc-kort
  • Ha en 10 års jubileumsfest


Saker som gör mig glad:

  • Att sjunga
  • Musik
  • Dansa
  • Träna
  • Familj&vänner
  • Shoppa:)

Där fick jag lära mig nåt om mig själv minsann.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar