onsdag 17 februari 2010

En helt vanlig onsdag....

05:30 Klockan ringer och jag dör lite lätt....kliver upp gör en smoothie och spacklar mig lite lätt.

07:10 Promenerar till jobbet i snöskit med Elvis i lurarna.

07:40 Har planering med mirre och fnular över viktiga grejer...

09:30 Hänger med "kidsen" (Hänga= leka, tjata, mysa, tjata lite mer...bli galen ibland) alltså en helt annan innebörd än vad det kan låta som...

11:00 Äter pannkakor...

11:45 Läser Bröderna lejonhjärta och kan knappt slita mig.

12:30 Har rast...dricker kaffe...snackar med chefen.

13:30 Målar vi guldmedaljer...kladdar och har sköj.

14:15 äter en ostmacka...

14:45 vi klär på oss och går till vasaparken...

15:30 Brottas i snön...jag får lite panik på riktigt när kidsen får övertaget...men det var kul ändå...

16:00 Mirre går hem...jag kollar på legobyggen...

16:30 Jag går hem...lyssnar på Eminem i lurarna...

17:30 Lagar mat(gammalt bacon) blir mätt men pruttig..

18:30 Mirre hämtar mig och vi sticker och dansar Afro.....

20:53 Nyduschad, fräsch och trött sitter jag i soffan och hänger framför datorn...funderar över om jag ska göra te eller kaffe...eller skita i det och gå och lägga mig...tiden för utvisa...

1 kommentar: