tisdag 21 februari 2012

Tjyven




I dag har jag stulit ett schampo! Yes du läste rätt! Hundra spänn kosta det...Jag hade bestämt mig för att unna mig det trots priset och bristen på pengar. Jag scannade flaskan och la den i påsen. Sen kom vi till köttdisken. Jag ville ha feta köttbitar med bea(får man inte äta socker så ska man fasiken ha bea i mängder..kommer till det sen) F tyckte de var lite dyra så jag bestämde mig för att offra nåt annat för de fina köttbitarna. Jag bestämde mig för att schampot fick ryka. Ordningsam som jag är la jag inte flaskan i köttdisken utan F tänkte att den kunde vara hos Lou så länge. Väl ute på parkeringen såg vi Lou med den stora flaskan...och då var skadan redan skedd!!! Eh sanningen är att nog både jag och F såg flaskan liite tidigare men valde att liksom titta att andra hållet. Jag kan också tillägga att en vakt stod precis vid utgången och glodde som om han visste precis vad som försigick. Jag vet inte om det var inbillning men jag tyckte nog att den där vakten följt oss lite snyggt genom hela affären..lite som att det stod schampotjyvar i pannan på oss. Ja ja hursomhelst fick jag mitt schampo och det finns ingen som helst sensmoral i den här storyn. Jag har i alla fall aldrig snott nåt i hela mitt liv tidigare..och jag vetesjutton om det här kan räknas heller! Eller vad tycker ni?  

1 kommentar:

  1. haha, förstår att ni gått tillbaka med flaskan när ni upptäckte misstaget ;)

    SvaraRadera