fredag 10 februari 2012

Äntligen fredag! Spelar ingen roll att jag är "ledig" alla dagar i veckan, helg är ändå helg. Dessutom är ju Fredrik hemma så det blir ju extra lyxigt! Appropå lyxigt så fick jag mig ett par timmar för mig själv på stan och   lyckades få med mig diverse kläder hem..verkligen behövligt! Nu har jag lagat kyckling med ris i ugnen och ska snart hugga in på godishögen på bordet :) Ha en finfin fredag alla!!!

 Kycklingfiléer som marineras i göttigheter
 Steks och läggs sedan i formen med ris och grönsaker, buljong hälls på och sedan skjuts in i ugnen!
Serveras med feta, oliver och min älskade turkiska yoghurt :)
 Godishörnan!
 Blev jag lycklig eller lycklig när jag såg marabous nya...tror inte det blir bättre..
Lou såsar och ber till högre makter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar