måndag 6 februari 2012

I morse vaknade både jag och Lou på fel sida..för att inte få en total surdag bestämde jag att lite sol och frisk luft kunde lösa problemet. Klyschigt nog funkade den friska luften och vi var rätt harmoniska båda två när vi kom hem igen. När F åkt till jobbet efter 2,5 vecka hemma tänkte jag passa på att laga lite mat medan Lou sov så fint..tjii fick jag! Han bestämde sig för att va sur, hungrig, lite mer sur, pruttig och sen mer hungrig. Efter ungefär en timme somna han i soffan och jag kunde sätta mig i soffan med brända korvar, överkokt potatis och spenat som badade i grädde(skulle bli stuvad men det fanns inte tid). Det blir nog inga lyxmiddagar här hemma på ett tag ;) 



Nu ska jag fort som attan blogga, äta en kaka och kolla på tv en stund innan trollet vaknar!

3 kommentarer:

  1. Du ska se att du snart står och värmer en billys panpizza ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja så sant så sant Mirre!

    SvaraRadera
  3. Okej girls...tro vad ni vill, men såå lågt sjunker jag INTE! För jag hatar verkligen Billys....mackor å gröt däremot...det kan jag sänka mig till :)

    SvaraRadera