tisdag 21 februari 2012

Hejdå saltlakritschoklad



I dag börjar mitt nya liv! Näe jag bara skoja..jag hatar när folk säger så...det är samma liv som innan, kanske bara lite mer genomtänkt, lite "snyggare" förhoppningsvis inte allt för tråkigt! Jag har nämligen tänkt haka på den här göttiga trenden ni vet när man använder fett i mängder för att bli smal. Fett me fett skareva! Eftersom jag har slutat med snus tänkte jag också försöka bli av med mitt sockerberoende som kan liknas med en heroinmissbrukares...jag menar klarade jag snusningen så borde jag ju fixa det här! Så mina fina vänner..hjälp mig på traven genom att inte bjuda mig på några som helst göttigheter, för ni vet att jag är en svag människa! Jag vill verkligen klara det här! Mitt mål är att jag ska slippa häcka i vassen i sommar, istället vill jag bada och hänga på stranden med Lou, jag vill se mig i spegeln å tänka:jävlar vilken snygging, jag vill kunna se en chokladbit utan att dreglet hänger i mungipan, och framförallt vill jag bara känna mig hyfsat nöjd med mig själv! Så nu vet ni det! Ni lär ju få höra hur det går, vare sig ni vill eller inte ;)

1 kommentar:

  1. Typiskt! Du som äntligen hade hittat sån god choklad! =P

    SvaraRadera