söndag 13 november 2011

svullon

Helgen har varit väldigt lugn å jag har nog mest ätit och fikat tror jag bestämt...inte konstigt att vågen visa ett par högre siffror sen förra gången.
Lördagen spenderades hos Dess å Johan med pizza, glöggfika och film...
I dag fick jag ännu mer julkänsla å vi åt sill till lunch!
De här två suddiga finingarna kom till oss på "farsdagsfika"
de hade med sig en mycket mysko kaka....går liksom inte att säga om den var god eller inte...jäkligt annorlunda i alla fall!
Snart ska vi avsluta vår helg i samma svulliga anda och göra nachotallrik och se en film..för ovanlighetens skull ;)

4 kommentarer:

  1. Jag mår faktiskt lite illa när jag ser bakelsen :/

    SvaraRadera
  2. Haha jag med!!! Eloge till Neil som fick i sig hela hehe..

    SvaraRadera
  3. Instämmer till fullo/F

    SvaraRadera
  4. Haha, Neil hade nog ätit upp allas om det inte hade verkat lite roffigt =)

    SvaraRadera