torsdag 10 november 2011

Blottad

Hej på er! Vad gör ni i dag? Jag gör inte ett dugg...jobbigt när hjärnan har energi men inte kroppen! Jag är väldigt dålig på att göra ingenting och just nu är jag rädd att datorn kommer växa fast i mitt knä...Fick en rolig kommentar och ett asgarv från en kollega i dag: Jag stod i förrådet och letade efter material till en grej(förmodligen lite framåtlutad) då hör jag hur någon öppnar dörren bakom mig och brister ut i ett hysteriskt skratt....min kollega trodde visst att jag stod med bar rumpa i förrådet(tycker hon att jag är helt koko tro) behöver jag säga att jag nu har ännu ett komplex(man får ett par när man är gravid) och ett linne i suspekt färg mindre att ha på mig!
var inge sugen på mat i dag så det blev äggmackor och varm choklad...

1 kommentar:

  1. Du behöver inte ha komplex, du är ett stycke toksnyggt preggo! Fin kopp från finfina ungar! <3

    SvaraRadera